Jag känner att vi har försummat vår kära blogg på sistonde. Det ska det bli ändring på nu!

Känslan som jag hade i höst har på många sätt hållt i sig hela vintern även fast den inte varit lika stark. Nu känns det som den börjar komma tillbaka. Även fast snön ligger i stora drivor, som förmodligen kommer ligga kvar till studenten, så känns det mesta toppen!

Idag har jag inte gjort någonting av värde egentligen. Tog en liten sovmorgon, pluggade ett tag och sen råkade det bli en alldeles för lång powernap som började 13.30 och räckte fram till 18.00. Så går det om man trycker på "stäng av larm" istället för "snooze"... Men jag ska inte klaga. Det var skönt, skönt, skönt!
/Eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0