nytänning i livet!

Håller med Evelina om uppdateringen! attans!

Har dock inte varit hemma på hela helgen utan kom först hem för några timmar sedan. Har hunnit göra bort sista religionen. Endast när man är hemma gör man det som måste göras! Har iaf haft en underbar helg och hoppas ni andra har haft en lika bra!:)

Jag har en tävling och skulle behöva lite hjälp... Jag ska välja tre grenar. Man mot kvinna. En mot en. grenarna kan vara allt från att vem som sminkar sig bäst till bowling, får dock inte vara allt för orättvist när han är man, måste ju vara lite snäll trots allt! Meen ! skulle vara mycket tacksam för förslag på grenar!! :D

Jag går  in för seger, om så är det sista jag gör!!

/Ana


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har störst bröst!!

2010-03-22 @ 18:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0